31 Mayıs 2010 Pazartesi

UTANMAK

Sabah haberleri için TV yi açtığımda aslında olmasından korktuğum fakat olmasını istemediğim için dillendiremediğim o korkunç haberle karşılaştım. Kendi hayatımı sürdürmek ve sorumluluğum altındakilere olan görevlerim yüzünden onlarla beraber olamamaktan ve onlar o korkunç ve insanlık dışı olayları yaşarken evimde rahat bir güne uyanmaktan dolayı utanç duydum. Elimden gelen tek şeyi yaptım ve oturdum gözyaşları içinde oradaki yardım amaçlı bulunan ve kendi vatanlarında hapis hayatı yaşayan insanlar için dua ettim. Bir insan olarak en azından bu insanlık dışı olaylara buğz ederek ve zulüm görenler için dua ederek en aciz görevimi gerçekleştirdim belki ama vicdanım yaralı. En azından bugün gündelik hayatımı bugünlük durdurarak manen onlara destek veriyorum, tüm insanlardan bu mezalime karşı insani tepki ve dua talep ediyorum. Biliyorum aziz ve kerim olan ALLAH zalimin karşısında, masumun yanındadır, duam yardımlarını bizden esirgemesin.............

Hiç yorum yok: