25 Temmuz 2010 Pazar

BİRŞEY VAR AMA NE?

     Sizin başınıza hiç geldi mi bilmem ama benim başımdan hiç gitmiyor. Hani koşturarak markete gidersiniz ya, çok acil ihtiyacınız olan birşeyi almaya, gelgelelim reyonlara yönelince birden aklınızdan uçup gider alacaklarınız ve neye uğradığınızı bilemeden kalakalırsınız ortayerde öylece. Hah işte benim yaşamdaki halim aynen böyle, kalakaldım hayatın ortasında iki elim yanımda. Ben buraya birşey yapmaya gelmiştim ama ne? Yaşamaya geldin diyorlar dünyaya hayır, eh bir çocuk yapıp neslin devamına yardım etmeye diyorlar hayır, peki yaptıklarınla yargılanacağın için ne tür yaşayacağını görmek için geldin dünyaya hayır. Bence insanın yaratılışı daha büyük sırlara gebe. Biliyorum insan olarak bir görevim, yapmam ve yaşamam gereken birşeyler var ama ne? Doğrusu ben dünyanın imtihandan çok bir eğitim yeri olduğuna inanıyorum, dinimin öğretilerine bağlı olduğum için başka felsefelerden medet umamıyorum da,o zaman bize dinimizle ilgili anlatılmayan gerçekler olmalı. Eğer öyle olmasa beni dürten bu duygu ne peki? En samimi ve masum duygularımla biliyorum, benim burada şu anda henüz çözemediğim bir görevim var. Yaşamdan tek muradın şu anki yaşadıklarımız olduğuna inanamıyorum. Haşa benim içimdeki en güzel tahtlara oturttuğum o YARATICI bu kadar basit şeylerle yetinmez, O'nun daha yüce bir amacı var eminim ben.Belki de asıl bunu görebilecek miyiz diye deniyor bizi. Bunu anlamalıyım yoksa asla huzur bulamayacağım, gecenin bir yarısı uyanıyorum yapmam gereken birşey var ve ben burada tembel tembel yatıyorum diye huzursuzluktan kıvranarak. Kaybettiği çok değerli birşeyini bulana kadar huzur bulamaz ya insan, işte öyle bir kayıp duygusu yaşıyorum sürekli. Şimdi hayatımdan memnun olmadığımı düşüneceksiniz belki ama yanılacaksınız, hayatından memnun olmak için herşeye sahip ender insanlardan biriyim. Ama insan sadece kendi mutluluğundan sorumlu değildir ya hani, bende işte böyle ihmal ettiğim birşeyin ağırlığını taşıyorum. Bu arayışım kendi mutluluğum için değil, yaratılış amacımızı gerçekleştirerek sorumluluğumu yerine getirme gayreti ve huzuru bulmanın tek anahtarı benim dünyamda. Dile getiremediğim en önemli sorunum şu aslında; biz neden yaratıldık ilk başta yani, dünyaya gelişimizden bahsetmiyorum ben, ruhlarımızın ilk yaratılışından bahsediyorum. Bu konuda samimi bir fikri olan varsa lütfen benden esirgemesin, gerçekten bu benim için çözülmesi gereken en büyük problem ve hani biryeri ağrırken insanın nasıl hiçbirşeyden zevk alamazsa, bende dünyanın hiçbir nimetinin tadını çıkaramıyorum bu sorular beynimi kemirirken. Herşeye rağmen sana şükrediyorum ALLAHIM ve beni aydınlatmanı diliyorum senden, tüm insanlıkla beraber.

Hiç yorum yok: