26 Temmuz 2010 Pazartesi

EN KIYMETLİ İZLEYİCİME

    Şu anda beni özel olarak izleyen sevgili okurum, insanları onore etmeyi çok iyi biliyorsun ve senin bu özelliğin benim gibi acemi birine bile hergün bilgisayarın başına oturup birşeyler karalama cesareti veriyor. Birkez daha anlıyorum ki; ne kadar becerikli olduğumuz değil, ne kadar yüreklendirildiğimizdir aslında  başarımızın belirliyicisi. Senin o güzel yorumların ve kişisel olarak bana olumlu geridönüşlerin sayesinde kendimi gerçekten yazabilen biri olarak görmeye başlayacağım neredeyse. Benim için bu kadar önemli olan bir konuda desteğini esirgemediğin için sana minnettarım. Herkesin bir hayali vardır ya hani, yaşamında gerçekten özlemle beklediği, benimkide bu işte;gerçekten adam gibi yazabilmek. Tamam canım biliyorum şu anda bundan çok uzak olduğumu ama olsun ümit garibin ekmeğidir. Artık biliyorum ki sen benim gerçekten dostumsun çünkü: Dostlar birbirini iyi işlerde ve gelişme yolunda herzaman destekler, kendi egolarına kulak vermeyerek. Bana olan sevginin objektif bakmana engel olabileceği endişesini de taşımıyorum dersem yalan olur. Ama yine biliyorum ki, sen dobra bir insansın ve beğenmediğin birşeyi baban bile olsa söylemekten geri durmazsın karşınndaki. İşte bu da beni ümitlendiren bir unsur, kendimi bildim bileli okur, okur, okurum ve gittikçe bende bir aşk halini aldı bu okuyup yazma işi. Umarım bu Ferhat ile Şirin aşkına benzemez de ölmeden vuslata ereriz. Veeeeeeee tabiki bu aşkımızın ürünü de hep söylediğim gibi gıcır gıcır ciltli nurtopu gibi bir kitap olur umarım! Ve yine tabi ki, ailemi genişletmek için yeni çalışmalara başlarım ondan sonra da. Sevgili okurum ve en iyi dostum umarım sana layık yazılar eserler vücuda getiririm de senden hep böyle övgüler almaya devam ederim, en büyük hayalimi gerçekleştirmenin bonusu oluyor senin gibi okurlarımdan aldığım bu geri dönüşler. Duygulandım şu anda daha fazla devam edemiyorum, seni seviyorum, ruhundaki o ince çizgiyi hiç kaybetme ve çevrendeki hoyratlıkların onu silmesine sakın izin verme. Sevgi ve minnetle.........

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu baslikla beni onore ettigini söylemeden gecemiyecegim,(En kiymetli izleyicime) cok mutlu oldum.Tesekkür ederim,ne diyecegimi bilemiyorum cok incesin.Ama yorumlarimdada yazdigim dile getirdigim gibi bence cok basarilisin bu benim düsüncem bir seyler yaza bilmek düsüncelerini yazarak dile getirmek üstüne üstlük bunu herkesle paylasa bilmek cesaretini göstermek bu her yigidin isi degil diye düsünüyorum.Ayrica seni seviyor oldugum dogru ama seni seviyor oldugum icin yazilarini o nedenle begeniyorum demek degil bu,ben senin yazilarini senin dilinle karaladiklarini gercekten mükemmel cok yürekten,samimi ve gercekci buldugum icin begeniyorum ha birde yasanmisliklari cok güzel dillendiriyorsun buda ayri bir tat katiyor yazilarina sen yazmaya devam etikce bende okumaya devam edecegim. Eh tabiki o gicir gicir kapli kitabini dört gözle bekleyecegim hani insan cok sevdigi birinin yolunu gözler ya cikip geldiginde onu büyük bir hasretle bagrina basar bende senin kitabinin ciktiginda onu uzun zamandir bekledigim bir sevdigim gibi bagrima basacagim.Hani kücükken cocuklar bir hediye aldiklarinda onu yastiklarinin aldinda saklarlarya korkarim bende öyle yaparim.Düsüncesi hayali bile güzel kücük annem kitap yazicak bende onu okuyacagim.Müttis bir duygu bu ay simdiden heycanlandim vallahi hayatim sen fazla vakit kaybetmeden denemelere basla bence.Blogtaki yazilarin mükemmel senin gibi mükemmel birinin elinden cikarda mükemmel olmazmi.Hani diyorsunya sanki yapicak bir isim var veya bu dünyada günlük getir götürler haricinde baska bir seyler daha yapmaliymisim gibi bir his var icimde diyorsunya iste ben buldum kitap yazmalisin bu senin hamurunda var o beceride sende var eeeee ne duruyorsun,topla kendini gec bilgisayarin karsina sen sus parmaklarin konussun.Dök icini tuslara kalbindekileri düsüncelerini aktar onlara her zaman oldugu gibi dogruluguna inandigin seyleri dile getir.Bu hayalini gerceklestirdigin gün bizim günümüz olsun son harfi yazip kitabini bitirdigindede o günü bir kenera not et o günü bir cocugun dogum gününü kütlar gibi kutlariz seninle.Askim seni cok cok cokkk seviyorum öptüm bir tanem.ayrica benim icin özel bir vakit ayirip benimadima bir seyler yazmis olman beni cok mutlu etti.Bunlari yazabilmem biraz uzun sürdü neden diye sorarsan gözyaslarim bana pusu kurdu ben onlari dindirmeye calistikca nedense onlar sel gibi akiyor ama bunlar sevinc gözyaslari mutluluktan paha bicilmez bir hediye almis gibiyim tesekkür ederim.