24 Şubat 2010 Çarşamba

BİŞEY YAPMALI

Nefes almak değildir yaşamak, o sadece bitkisel bir hayattır. Oysa bizi bitki ve hayvanlardan ayıran birşey olmalı ki biz insan olalım. Evet bu akıldır ama aklı kullanmamızın yolunu hayalgücümüz belirler. İnsanların asıl farkı bu gücü nasıl ve nekadar kullandığındadır. Bu gücü kullanarak insanlar hayattaki görevlerini ve yerlerini bulur. Yaşamdaki görevimizi bulmak için kullanabileceğimiz en büyük silah hayalgücümüzdür. Aslında bizler dünya çapındaki kocaman pazılın birer parçasıyız. Şimdiki yapmamız gereken pazılda kendimize uyacak yeri ve görevi bulmak. Bunun için tek yapacağımız içimize bakmak. Aslında ben kimim, ne istiyorum, hayatımı nasıl yaşamak istiyorum sorularına vereceğimiz cevap bizim kimliğimizi belirler. Böyle bakınca dünyada asla yerini bulamadan ortalıkta savrulup giden kimliksiz öyle çok harcanmış hayat var ki.....
Sen yerini bulabildin mi diye sorarsanız, cevabım maalesef hayır. Halen zaman öldürmekteyim dünya üzerinde. Sancılarımın sebebi de bu ya zaten. Bu aksiliği görmeden yaşayıp gidyorsanız ne ala, bu yanlışlığın farkına vardıysanız vay halinize! İşte böyle debelenir durursunuz benim gibi. Ama söz ben yerimi bulursam size haber vereceğim. Hem de avazım çıktığı kadar bağırarak!......

Hiç yorum yok: