13 Mart 2010 Cumartesi

KARDEŞİM

Kardeşim seni çok seviyorum, bazen hayat bizi ayrı yönlere sürüklese de inan bana senin rahat etmediğin bir dünya bana hiçbirşey veremez rahat adına. Şu anda kendimi sorumlu hissettiğim iki kişi var hayatta. Sen biliyorsun bunları zaten söylemeye gerek yok tekrardan. Hayatın seni sürüklediği tüm o taşlı dikenli yollar benimde dizlerimi kanatıyor inan bana. Hiçbirşey düşürmesin seni yılgınlığa, gerekirse ben tüm hayatımı silerim bir çırpıda. Buna hayatı başkaları için yaşamak denmez, çünkü sen ve o benim varlığımın birer parçasısınız ve hiçbir insan varlığının bir kısmını koparıp atarak devam edemez hayatına. Devam ediyorum diyenler artık insan bir taraflarının kalmadığını anlar en yakın zamanda. Bu zaman eğer şanslıysa gerçekten yakın olur ölümden, belki o zaman gitmeden önce kendini tekrar bir araya toplar ve yarım gitmez ebedi hayata.

Hiç yorum yok: